A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2016. november 27., vasárnap

Fő az elektronika

Nem is kérdezem meg, mi látható a képen mert sportszerűtlen kérdés lenne a fotó manipulálása után. Mondom inkább.
Ez egy távirányító elektronika. Alaposan megtréfált!

Sötétedés után ugrottunk be egy áruházba, ott vettünk egészen másfajta elektronikát, majd a zsákmánnyal irány haza. A parkolóban kinyitottam a kocsit, a képen látható ámde műanyag házba csomagolt elektronikával.
Hazaérve nyomkodom, nyomkodom ámde nem zárja az ajtókat. Viszont a gombok olyan furán, könnyen mozogtak. Egy ilyen központi zár és riasztó vezérlő, néhány centiszer néhány centis és pár dekányi kis miniatürizált elektronika.
Lényegre török! Alaposan szemrevételeztem a kütyüt és majd seggre estem a látottaktól!
Üres volt a ház!
Valahol, valamikor szétnyílott a pattintós műanyag házacska s kiesett belőle az elektronika!
Na? Hányból s hányszor képzelhető el ez?
Mivel a kocsiban a gumiszőnyegen nem találtam és az áruháznál még nyitottam vele, más lehetőség nem volt, minthogy ott nyílott szét míg bepakoltam s ott esett ki a bele. A franc bele!
Kb mint most a F-1 zárófutamon, hasonlatos tempóval, vehemenciával vissza!
Nyertem! Ott volt!
Előbb az elemet láttam meg, majd kicsivel odébb a miniatűr elektronikát.
Házába vissza, összepattint és próba! Frankón működik! Csak az ész állt meg tőle!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése