A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2017. március 5., vasárnap

Újra a vízen

Újra a vízen ringatózik, úszik a 13-as. Elkészült.
Vízre kerülése soron kívüli, be nem tervezett feladat volt, de hát ez egyáltalán nem baj.
Harmadikán kora délelőtt még dolgoztam rajta kicsit.
Vissza volt még ugye a hátsó lábrács és a csinosítgatások.

A lábrácsba került még pár deszka, kapott jó vastag pácot és kész. Felhelyeztem a palánkra elől is, hátul is két-két alátétfát. Ezek a keményfák hivatottak a horgonykötelek súrlódását viselni, hogy ne a palánk anyaga sérüljön. Egyben merevítések, erősítések is.
Utolsó feladatomként felírtam rá a kikötőszámot. Előírás!

Alig hogy elkészültem telefonált Robi sporttárs, segítenék.e neki kivenni az ő csónakját? Mi sem természetesebb.
Régi sporttárs, "tettestárs" és igen jó haver.
S ha már úgy adódott, hogy ott voltunk a víznél, ott volt a kisteherautó s bevállalta nekem is a fordulót, hát levittük s vízre csúsztattuk a még szinte meg sem száradt 13-ast.
Ugye mondtam! A 13 az egyik szerencseszámom.
Az első fotón Pöti leányom lóbálja a lábát a stégen, és gyönyörködik az ő születése napjával felszámozott csónakon.
Azt mondta jól sikerült, jól mutat, szép lett. Neki el is hiszem! :)
Az igaz, nem a saját helyén billeg a 13-as, a stég hosszú oldalát alaposan elintézte az erős szél támogatta jégzajlás. Legközelebb arról mutatok képeket s el is mesélem.

4 megjegyzés:

  1. Lehet mondani szebb mint újkorában?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt, hogy újkorában mennyire volt szép meg nem mondom. Azt sem, mikor volt új? Gyanítom, ez a csónak műanyag felépítményes volt, csak valami okból valamelyik gazdája levágta róla és utána kapott fát. Az biztos, annál nagyságrendekkel szebb amilyen felépítménnyel megvettem és szerintem most az első nagy felújításnál is szebb lett. Én nagyjából elégedett vagyok. Van pár apróság amit most már nem így csinálnék, de majd legközelebb korrigálom. Tanulom a csónaképítő szakmát. :)

      Törlés
  2. Gondos gazda vagy!! tényleg jól néz ki.

    VálaszTörlés