A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2017. április 10., hétfő

Türelmetlen lennék?

Kicsivel több mint egy hónapja dokumentáltam fotókkal s írással, hogy "Csuklik a stég".
Nemsokára rá kikerült a felirat is ami bizonyította eléggé jól mértem fel a helyzetet.
Pedig ugye én amatőr szemmel nézem, több beosztásban is volt szerencsém szolgálni, de sem pontonos, sem hidász nem voltam. Hát bíz még mindig csuklik!
Szerintem most már mások is!
Kik az idegességtől csuklanak, mert például itt van a csónakjuk, kik pedig azért csuklanak mert felemlegetik őket
-különféle összefüggésekben és társaságban-, például a gyorsaságukért, szorgalmukért és mérhetetlen törődésük okán amit mutatnak a bérlők irányába.
Mert bíz ezen a kikötőn a mai napig egy fejszevágás, vagy fűrészhúzás, vagy kalapácsütés, vagy lyukfúrás nem sok de annyi sem történt. Kivéve amit a bérlők maguk önszorgalomból és "tűzoltás" gyanánt végeztek. Megértem én! Persze hogy meg!
A tavalyi befizetés már elúszott mint a jég, az idei meg még nem folyt be. Nem mind. Merthogy azért arra volt kapacitás, hogy időben felszólítsanak az esedékességre.Bő hónappal a végső határidő előtt. Fizettem is, mint a katonatiszt! Akkor is fizettem volna, ha nem fenyítenek be a késedelem esetén esedékes szerződés felmondással. Naná! Hisz csónakom van, kikötő is kell hozzá. Kellene. Van is. Olyan mint a ... ott a felirat.
Most ugye ott tartunk, van felirat, van egy rogyadozó tákolmány és vagyok én vagy 90 kilóval.
A felirat szellemében felcsámpázok saját felelősséggel és súllyal, oszt a stég beszakad alattam akkor azt mondhatják hisz szóltunk, maga meg még fizetett is érte.
No persze, sok olyan adrenalin vadász sport van ezen kívül is, amiért fizetni kell!
Oszt a végére megvilágosodtam!
Én a szerződés szerin a pénzemért kikötő helyet béreltem. A hely meg, megvan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése