A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2017. május 17., szerda

Gomba túra

Semmiképp nem nevezném sikeres túrának.
Arra gondoltam -még 14-én-, hogy most már ideje van a fafülgombának, ha a Duna mentén volt sárga géva akkor errefelé is lehet.

Lehet, csak én nem találom meg.
Amennyit találtam -ott a képen- az csak arra elég, hogy idegbe hozza az ínyenc gombagyűjtőt.

Mert ugye ami szemnek s szájnak ingere az a gyomornak meg kevés. Majdhogynem kár vele felizgatni a savakat.
Pedig megpróbáltam én ami tőlem tellett s felkutattam sok vizes élőhelyet. Kerestem, s találtam is hatalmas öreg füzeket, élőt is, holtat is.
Csak hát nem géva volt azokon, hanem pisztricgomba. Ahhoz meg most nem volt kedvem. Lett volna ha kicsit fiatalabbak, de ezek már csak savanyúságba lettek volna esetleg jók. Majd egyszer kipróbálom. Majd máskor. Az öreg bodzások pedig nagy csalódást okoztak. Nem ért le addig az esővíz, nem tudtak kis nedvet szívni, nincs is rajtuk fafül. Várni kell azzal is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése