A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2017. május 21., vasárnap

Kaszó - lombkorona

Átadása óta számos fotót láttam, megosztást olvastam róla, s hát azt kell mondjam, megalapozott minden dicsérő szó, minden elismerés.
Tényleg egyedülálló látványosság, s onnét fentről a látvány az élmény is, s ha jól tudom mint hosszát, mint pedig magasságát tekintve is országos rekord.
Hivatalos átadása, a Madarak és Fák Napjára, ez év május
10-ére esett.
Tegnap -2017.05.20-án - levitt a kíváncsiság minket is. Nem bántuk meg! Nagyon nem!
Jó szívvel tudom ajánlani, kicsiknek s nagyoknak egyaránt. Élmény akkor is ha a Baláta tóhoz vivő túra elé teszi valaki, s akkor is ha az után. De akár előtte is, utána is!
Kedvcsinálónak összeütöttem egy albumot, ha érdekel, akkor katt: ide!

2 megjegyzés:

  1. Olvastam, hallottam róla én is. Egyszer talán arra vezet az utam és megnézem én is.
    Megnéztem a képeidet is, nagyon kedvemre valónak néz ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha arrafelé visz utad, mindenképp. Ki ne hagyd! Köszönöm szépen! :)

      Törlés