A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2017. június 28., szerda

Száz csapás

No nem afféle bibliai csapásokra kell gondolni mint ami Egyiptomot sújtotta. hanem ...
hanem elsősorban evezőcsapásokra!
Az úgy kezdődött, hogy bár előre jelezték a felhőszakadást, vagyok én annyira elszánt.
Kimentem a vízre, fel egészen az arborétum alá. Pergetni.
Azt sem mondhatom, hogy hirtelen jött a rossz idő. Mert nem. Jó előre jelezte, morajlott, majd villogott is és tornyosodtak a sötét fellegek.

Csak épp, kicsi híján elszámoltam magam. Nem számoltam a hirtelen jövő és igen erős széllel.
A híd felől csapott le a vízre, a 67-es hídja felől. Nagy erővel. Így pont az egész menekülő útvonalat széllel szembe kellett legyűrnöm. Száz csapás a hídig!

A híd, majdnem túl messze volt!
De csak majdnem.
Épp időben értem oda, csak pár csepp esőt kaptam, beverekedtem magam a beton alá és zutty!
Dörgött, villámlott, szakadt és hordta a szél.
A szél olyan erővel nyomta át a vizet a híd alatt, hogy ki kellett pányváznom a csónakot a hídszerkezethez.
Az egyik villanás összeért a dörrenéssel, nem lehetett túl messze. Amilyen félelmetesen mutatkozott be, olyan békésen ment el. Egyszer csak abbamaradt a szél, csendes esőbe ment át. elvonult a zivatar magja elvitte magával a villámokat is valahová a Balaton tájékára. Kicsit még esett és az is abbamaradt.
Tán ha félóra volt az egész és mehettem vissza.
A fotók olyanok amilyenek. Ennyit tud a telefonom, nem többet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése