A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2017. június 9., péntek

Változik a Gyertyános

2017.05.27. Gyertyános völgy
Változik a völgy képe. Nem csak azért, mert a természet állandóan változásban van, hanem mert rendeződik.

Gazdára találhatott. ne kérdjétek, hogy ki az a gazda, mert nem jártam utána. nem is fogok.
Ez nekem egy olyan információ ami nem akkora érték, hogy lépést tegyek utána. Ha jön az infó valahonnét akkor jó. Ha nem jön akkor is.

Lehet ott újra horgászni is, de nekem nem pálya. Nekem túl kicsi a vízfelület.
Ezzel nem akarom leszólni, egyszerűen én így vagyok ezzel a kérdéssel. Nekem a horgászat közben tér kell.

Tér kell, mert csak úgy lehet teljes a nyugalom. Ha a karnyújtásnyira lévő horgászállásban hangoskodnak, buliznak, isznak, döngetik a zenét s egyebek akkor legyen hely kitérni. Itt nincs. Másféle dolgokhoz viszont van hely.
Tehát bátran merem ajánlani akár családi kirándulások, akár piknikezéssel egybekötött kint léthez, akár sportolással egybekötött programokhoz. Vagy csak egy kiadós sétára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése