A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2018. július 29., vasárnap

Nyurgák

Nyurgák.
Nagy peca volt a tegnapi. Nem számítottam rá, sőt, nem is készültem rá. Eredetileg úgy terveztem, kiugrok, kimerem a vizet a csónakból, pergetek kicsit oszt hazajövök.
Eredetileg nem is akartam kicipelni a teljes felszerelést, csak a pergetéshez szükségeseket. Csakhogy minden cucc egyben volt, megcsúsztam az idővel, nem akartam további időket veszteni azzal is, míg szétpakolok.
Vittem hát mindent. Kimertem a csónakot, volt benne vagy 150-200 liternyi esővíz, bepakoltam mindent oszt indulás. Már elmúlt délelőtt tíz bőven. Párat dobtam, de elég hamar le is akadtam egy akadályon. Miközben a szabadítással veszkődtem mozgást észleltem a közeli nád előtt. Belém bújt a kisördög az ő "felesleges" kérdéseivel. Mi van, ha amurok?
Na hát mi van? Az van, hogy összedobtam az úszósokat, felcsaliztam, mindig ott van a készleten egy kis üveg kukorica, és bevetettem a szerelékeket.
Biztosan eltelt vagy egy perc amikor megakasztottam az első halat. Nagyon jó erőben volt, átbújt a csónak alatt és el is szabadult. Újracsalizás és vissza. Alig csobbant be az úszó, a másikat már vitte is valami. Nagyon jó erőben volt (képen a nagyobb). Még birkóztunk, mikor eltűnt a másik úszó is, majd elkezdte a hal lehúzni a botot a csónakról. Gyorsan beakasztottam az orsót az ülésbe, és adtam kis húzható zsinórt. Vagy megmarad, vagy nem! Mint később kiderült, megmaradt (képen a kisebb). Kifárasztottam az elsőt, majd a másodikat is. A nagyobb a mérlegelésen 3,8, a kisebb pedig 3,3 kg-ot nyomott. Így oszt tíz perc alatt fogtam két szép pontyot, meg egy még el is ment!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése