A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2019. február 4., hétfő

És megint ring

2019.02.04. Deseda

És megint ringatózik a hullámokon, megint szabadon. Elment a jég, elmúlt a szorítása. Kiszabadult.
Ma kimentem és kitakarítottam. Lemostam az összes deszkát, a belsejét is kimostam, kimertem belőle az esővizet, hólevet. Nem volt benne sok.

Akadtak kisebb javítások is. Pár deszka megmozdult, kilazultak a csavarok. Visszatérő dolog ez. Ahogy az évi két pácolás ellenére is szárad, húzódik össze a deszka, úgy esik meg, hogy egy-két csavar meglazul, vagy ahol szeg van, hát kibújik a feje.
Megigazítottam mindent, stabilak a deszkák, palánk és tiszta a csónak.

Nem mentem vele. Elment a kedvem közben. Ezt a munkát, minden tavasszal együtt szoktuk végezni Zsömivel. Amíg én takarítottam, addig ő sétafikált a stégen, vagy napozott a farülőn.
Üres ez a csónak még nekem. Nagyon üres!

2 megjegyzés:

  1. Pedig ha nem mással, az a csónakot eztán is meg kell töltened élményekkel!
    Hattyúk, kacsák, halak, vízipókok, algák várnak Rád. Meg akik nem is jutnak eszembe.
    Én még most szokom a 'futóbolondomat'. Féltem a vadászoktól, mert ha őzet lát, mindig versenyre kel vele. De nem bántja, csak szalad egy kicsit, Benne van a terelő kutya az ösztönében.
    Ezért a legjobb vele hegyet mászni. Ott az erdőben utánam ő a leglassabb. Ha nem volna több száz kilométer távolság, mondanám, hogy gyere velünk. Holnap is délután kettő és három között indulunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg kell. meg is lesz. Csak nehéz az új kezdet.
      Vigyázz is a vadászokkal, mert ha takarásban és emiatt téged nem lát, hát a vad után szaladónak odapörköl hamar!
      Mennék én szívesen! Szerettük a hegyeket. Főleg ha még valamiféle öreg rom is volt a tetején. Hisz tudod! :)

      Törlés