A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2019. február 11., hétfő

Őserdőbe illők

2019.02.11.

Tettünk egy kis sétát a Deseda partján. Most a Kaposfüred felé eső parton a Disznó-öböltől )nem messze van a gáttól) a szőlőhegy aljáig. Ahol a kilátó is van. Oda azonban nem mentünk fel. Nem tudom, miért nem? Melinda nem mondta, engem meg nagyon nem vonz.

Régebben már mondtam -akkor fotókat is mutattam onnét fentről- szerintem nincs jó helyen. Vagy ha igen, akkor alacsony.

No de, most nem téma a kilátó, meg a tövébe épített játszótér sem, meg a kikötő sem, és sok minden más sem ami volt már téma. Most ezek a halott fák.
Őserdei kultúrába illő látvány. Ámbár engem itt sem zavar. Az egyik horgászhelyen lehet őket megcsodálni. Anno még mi is horgásztunk abban az állásban.
Most csak séta közben beugrottam, és lefotóztam a holtakat.
Alaposan nekiestek a fakopáncsok! Nem is csoda, hisz lehet bennük nyű is rovar is. Korhadnak irgalmatlanul, s már annyi bennük a járat, mint ementáliban a lyuk.

A fotók egyesével a -Fák- albumban találhatók.

2 megjegyzés:

  1. Én is fényképezem az érdekes fákat. A nagy odukat, az égetett és korhadó fatörzseket. Majd válogatok belőlük, bár a legfontosabb a nyugalom, amit maguk körül teremtenek, ha arra járok.

    VálaszTörlés