A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2019. október 29., kedd

Fehér mellényes "Vuk"

2019.10.27.16:58 Deseda tározó

Látjátok Vukot? Ott van a kis ravaszdi a nagy fűz alatt a bokros szélén.
Ha nem fehér mellényes, tán észre sem veszem.
Kocsival mentem a parton, s mikor itt elhaladtam visszapillantottam. Visszapillantattam, mert esztendeje, mikor Zsömivel jártam ki, ez volt az egyik helyünk ahová beálltam, és ő békével élvezhette a napsütést.
Itt voltunk utoljára is. Ide álltam be, s meséltem neki.
Azóta nem álltam be oda -azt hiszem többé nem is fogok-, csak betekintek ha arra járok, akár vízen, akár a szárazon.
Persze, hogy az én szemem megütötte a vörös és a fehér kombinációja! Fehér mellényes kis vöröske. Túlszaladtam. Megálltam. Visszatolattam. Legnagyobb meglepetésemre megvárt. Megvárta, hogy leengedjem az ablakot, előkaparjam a mobilt, bekapcsoljam, rátartsam és lőjek két kockát. A másodikra már bemozdult, az sajnos homályos lett.
Megvárt, és csak bámult rám, egészen addig míg a gépet rá nem emeltem.
Vándor! Ha kis ravaszdiként kellett újjászületned, hát többé ne gyere elő! Bujkálj! Légy ravasz és óvatos. Sokkal óvatosabb, sokkal ravaszabb mint nagynevű elődöd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése