A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2019. november 17., vasárnap

Gombaszüret

2019.11.14. Gombaszüret

Meli gyűjtése. Csibegomba, fenyő pereszke és rizikék.

A mezei szegfűgombából, majd valamikor, egy kiadós és roppant ízletes leves lesz. Szerintem annak az igazi.
A rizike paprikásan a legjobb, de panírozva sem megvetendő, akárcsak a fenyőpereszke. Most azonban a vegyes paprikás mellett döntöttem. Összeszeltem az összeset keveréknek és majd egyszer ...
Addig mehet az összes a fagyasztóba.

2019.11.15. Deseda

Ezt a laskatelepet viszont már én találtam, és ismét csak csónakból szedtem le. Csodálatosan szép telep, hibátlan, sértetlen, egészséges és főleg zsenge. Nyolcvan dekát nyomott a mérlegeléskor.
Nem volt egyszerű megközelíteni csónakkal, de megérte a fáradtságot. Sőt! ha már sikerült elérnem a részben a víz fölött, részben az ingoványoson fekvő törzset, hát hozzákötöttem a csónakot, majd átmásztam rá és végigvizsgáltam alaposabban.
Termékeny fa, ha egy hirtelen nagyobb fagy el nem viszi, akkor lesz rajta még bőséggel. Akár kétannyi is mint a mostani telep.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése