A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2019. november 23., szombat

Tényleg kicsi ez a mi világunk néha! - Véletlenek majdnem hihetetlen sora.

Szerintem fantasztikus egy sztori, szinte hihetetlen egybeesés, és már az is kisebb csoda, hogy a fotók és a fotósok egymásra bukkantak, de az idők egybeesése és pláne a fényképezés szöge az meg már ... nem is tudom ragozni!
Tényleg kicsi ez a mi világunk!

Régóta nézegetem Pannika Vargáné természetfotóit és ma amikor szembekerültem a "mesegomba" csoportképpel alig hittem a szememnek! Jól emlékeztem a képre, hisz igen sokáig volt az albumborító fotóm.
De már lövésem nem volt  a készítés idejéről. Keresni kezdtem s közben "leleveleztük" Pannikával.

A fotókon is ott a dátum, de azért írom. Az első fotóm a "mesegomba" csoportról 2011.10.28-án lőttem, akkor még nem nyíltak ki a kalapok. Pannika Vargáné 2011.10.29-én amikor már kezdtek nyílni.
Kinyílt kalapokkal pedig ismét én fotóztam 2011.10.31-én. Annyira tetszettek anno ez a csoportkép, hogy egy blogbejegyzésbe is beillesztettem a fotót 2011.11. 02-án: Fenyőágak alatt címmel.

Azért azt ismerjétek el, ez nem mindennapos véletlenek sorozata. Anélkül, hogy összebeszéltünk volna ugyanazt az ösvényt tapostuk, és közben ugyanabba a fenyőligetbe tévedtünk be majd ugyanakkor, ahol kiszúrtuk a gombagyülekezetet és szinte pontosan ugyanarról a helyről készítettük el a fotóinkat.
Nézzétek csak meg a fotókon a gombacsoport előtt heverő száraz fenyőág darabot. Kicsi híja, hogy nem egymás lába nyomába álltunk bele!
S akkor ma, nyolc év múltán "szembejön" a kísértetiesen hasonló fotó, Pannika megosztásában!
Azt hiszem, ez pont egy olyan sztori amit érdemes megörökíteni.
Tényleg kicsi ez a mi világunk néha, és elképesztő sorozatokat tud összehozni a véletlen.

Köszönetem Pannika, hogy hozzájárultál ahhoz, hogy ezt megoszthassam névvel, képekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése