A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2020. március 31., kedd

Készül, mint a "Luca széke".

2020.03.31. Kaposvár

A COVID-19 "mittudomén" hányadik napja?
De nyitottunk egy új időszámítást is, és akkor a kijárás korlátozásának "mittudomén" hányadik napja?

Tudnám, ha akarnám. De ez az amit nem érdemes számolni. Számolva, sokkal lassabban peregne az idő homokja.

Mondtam már, hogy kész a festés? Nem? Akkor most mondom.
Falon a két réteg, jó színválasztás volt.
De ha már szétkaptuk a szobát akkor hajrá! Jöhet az új padló. Padlóburkolás indul! Tulajdonképp ma indult, mert volt, amire nem számítottam.

Elszúrtam a tervezést. Hosszanti irányba akartam burkolni, ahogy az első képen van. de ... De azzal nem számoltam, hogy ezt a fajta rápattintós élű lapot, nem tudom majd összepattintani a fűtéscsövek alatt. Újratervezés!
A lerakás irányát nem nagy cucc átfordítani, no de a csövek, meg a radiátor lábak. Tudom, tudom. Miért nem szedtem fel és csavaroztam le újra a padló lerakását követően?
Roppant egyszerű. Azért nem, mert a fűtésrendszer leengedése, a radiátor leszerelése, majd visszarakása, rendszer feltöltése és légtelenítés tovább tartott volna, mint befűrészelni a két lyukat. Ámbár gond azért azzal is akadt. Nem lehet a lábakat csak úgy felvenni, addig rögzíteni kellett a radiátort, nehogy meghúzza a bekötéseket oszt szivárogjon utána. Az is sikerült. A lyukak is jó helyre kerültek, pont eltakarja a burkolat. Hátul rajta van, a közelebbin lehagytam a fotó végett.
Volt még pár apróság, tán nem is annyira apró, ami miatt piszkosul megcsúsztam az idővel.
Estig csak a szoba fele lett leburkolva. Úgy haladok, mint a "Luca székével".
No majd holnap! Belehúzunk. Hacsak, megint valami közbe nem jön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése