A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2020. június 15., hétfő

A Malom-tó törpéi

2020.06.11. Kaposvár Malom-tó

Törpeharcsák kavarognak, közvetlen a vízfelszín alatt, és csipegetik le a felszínen úszó kenyérdarabkákat.
Nem gondoltam, hogy ennyire szép -darabszámban is és méretben is-, a Malom-tó törpeharcsa állománya.

Én anno fogtam is -természetesen nem a Malom-tóban-, ettem is törpét, meg kell mondjam nincs rossz húsa és a horgászatot meg vagy élvezetessé teszi a sűrű kapásokkal, vagy idegőrlővé, ha inkább nagyobb halra menne a horgász.
A helyzet az, hogy it a Malom-tóban kedvükre élhetnek, szaporodhatnak lévén horgászati tilalom a vízen. ..... Apropó! Malom-tó.
Többször és többeknél olvastam már, hogy "Teszkó tó". Hát nem az!
Azt, hogy miért Malom-tó engedtessék meg, de ne nekem kelljen itt elmagyaráznom. Könnyen kideríthető az internet világában. Kaposvárinak ez a víz legyen, maradjon Malom-tó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése