A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2020. június 24., szerda

Csendélet ... csend, élet ...

2020.06.18.

Nem mai fotó. nem mai csendélet ... csend, élet, ...
Csend! Élet.
Körülnyargaltam a "birtokot" gombaügyben.
Nos, ... amik a fotón vannak azokat én nem enném meg. Jobb ha más sem. Ámbár a változékony tinórut vannak helyek és vannak kik elfogyasztják.
Én elhiszem, hogy fogyasztható, de hát a szem ... randa sötétkék lesz a legkisebb érintéstől is. No meg elég hamar olyan "szottyos" valami lesz belőle ami még gomba, de már nem annyira kelleti magát.
Mondják: -"öntik a magyar erdők a vargányát". Én nem mondom, hogy nem, csak azt mondom, hogy az is magyar erdő ami meg nem ontja. Tegnap jártam a piacon, hát vargányaügyileg "nudli" a felhozatal. Kevés is volt, no meg nem is szép. Elvénült tinóruk voltak már azok és némelyiken látszott, hogy vizes helyről jött, jó kis "szottyos", csak épp nem lesz sötétkék ha megnyomkodod. Nem, randa barna lesz a húsa.Szóval ennyit a vargányáról.
Viszont mezei szegfűgomba nagy halmokban állt a piacon. Szépek. Ráadásul azt én is találtam, tehát ... igazolhatom, hogy a magyar rétek ontják a mezei szegfűgombát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése