A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2020. augusztus 25., kedd

Ez sem mindennapos fogás

2020.08.08. Deseda

Rág. "Rág" a rendszámtábla. :)
Ragadozó horog ászok használják ezt a rág a ... összetételt.
Rág a harcsa. Rág a csuka. Rág a süllő.
S mert a fentiekre pergettem, akkor hát: -rág a rendszámtábla.
Elgondolkodtató a képen látható origami stílus, mert hát sem az elveszett, sem pedig az elveszett táblán áthajtó kerék nem tudja
ezt a hajtogatási mintát produkálni.
De ez ugye ez a fejtörő nem az én dolgom, az enyém csak a fogás és az, hogy leadtam a rendőrségen.
Megint gyarapítottam egy szép fogással a furcsa tárgyaim listáját.
Mint legutóbb a: Na! ... Most meg ez! Ott pár más fogást is megemlítettem, de koránt sem mindent.

Megemlítettem a nyakzó hálót meg a patkót. De volt még több szép darab. Fogtam gömbvas keretre feszített csibedrótból készített rabsic varsát, anno rengeteg sorhorog szereléket és hát rengeteg nem a vízbe való kacatot, szemetet. Mosógép dobot, autógumit, egyszer egy kinyitott esernyőt ...
Utóbbival küzdeni kellett rendesen mire feljött.
Szerencsére -a halőrök munkájának, figyelmének köszönhetően-, orvhalász cuccokat már igen rég fogtam. Beszaggatott szerelékeket szinte heti rendszerességgel, de mást nem. Kivéve ez a kisméretű dobóháló, de ez a mérete miatt nem annyira komoly cucc.
Most nagyjából itt tartok, ha meglesz a rendszámhoz tartozó kocsi is, akkor majd jelentkezek. ... :) Vagy, ha valami említésre méltó ritkaság akad a horogra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése