A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2021. december 21., kedd

Mikor beáll a sötét

2021.12.19. Deseda
Vízen és erdőn

Ott hagytam tegnap abba, hogy:
Napnyugtával kikötöttem, majd bevettem magam az erdőbe egy kiadós sétára, inkább erőltetett menetre.

Tegnap is úgy mentünk, mint már sokszor, Meli és Marika erdei, tóparti sétára indultak, én meg a vízre.
Mivel még nem voltak a kocsinál, és mert sötétedett, és mert nem volt még meg a napi edzésadagom, hát eléjük mentem.
Tudtam, hogy melyik úton kell jönniük, mivel a sötétedéssel jönnek.
Igen. Jól olvastátok, nem tévedés. Vénségemre odáig "süllyedtem", hogy naponta edzek. Hogy minek?
Mert ahogy a napkeleti bölcsek mondták vala: -csak.
(Oltáselleneseknek nincs vigyor, meg ugye mondtam, hogy immunrendszer, mert felvettem már hetekkel ezelőtt a harmadik oltást is. Szóval nem azért.)
Nyomtam az erőltetett menetet míg el nem értem őket, majd vissza, oszt megint szembe velük és megint vissza a kikötőig.
Közben két képkocka az erdőben a "lángoló" égről, végezetül kettő a kikötőből, s addigra az asszonynép is kiért az erdőből.
Csendes volt az erdő. Csak a sötét motoszkált, no meg alattam ropogott a zúzott kő.
Ebben az erdőben szervál nincs, a fekete párducok meg sötétben nem látszanak.
Nos, mára ennyit, lassan edzésidő. Még vár az esti kiszabott (nem kibaszott) adag.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése