A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2021. december 14., kedd

Vízparton

2021.12.14 Deseda

Hosszú séta a parton. Hosszú evezésre vágytam ebben a gyönyörű időben, de nem jött össze. A kikötő előtti víz felületét összefüggő jég borítja. Nem vastag, simán átmenne rajta a csónak, ha lehetne. De a rend az, hogy az összefüggő jégfelületet tilos feltörni.

Akkor irány gyalog. Így legalább ma is, bőven átléptem a tízezer lépést.
Fogtam a pergetőbotot, meg a kegyszerládát és irány a parton. Ahol volt nyílt víz, ott dobtam párat. csak a rend kedvéért. Bármire számítottam, csak halra nem. Úgy is lett. Fogtam két műanyag szatyrot, meg egy műanyag zacskót. Csuklottatok mi szemetelők?

Szerencsére azért nem csak a szemét ad látványosságot, van még szépség a napsütésben, földön vízen s levegőben is.
A viharos szél nyomait is láttam, de most nem volt kedvem sem tört, sem megborított fákat fotózni. A vízparti látnivalókra hangoltam magam. Legyen a fotón valami ami szép is -ha másnak nem, hát az én szememnek-, természetes vagy a természetbe való, és hát a víz.
Kevés fotó született, pedig jó messze elcsámborogtam. Visszafelé pedig sport, erőltetett menet. Nulla fokon is le lehet izzadni. De le ám!

A fotók eredetiben a: Deseda tó II. Google albumomban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése