A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2022. január 31., hétfő

A mérleg nyelve, ha kilóg a nyelved

Januári mérleg

Nem ám! A cím csak vicc. Hatásvadászat.
Nem dicsekedni akarok, csak épp rögzítem. 

A januári mérlegünk: minden egyes nap gyalogoltunk.
Azaz: 31 alkalommal, ami 67,5 óra, és ezalatt megtettünk 228,5 km-t.

A megtett táv egy része a városban, egy része erdőn mezőn, tehát mind a szabad levegőn, gyalogló padon egy centi sem.
A januárban készített fotók, és a hozzájuk kapcsolódó sztorik, mind így lettek.
Mint például ez, a zuzmóval borított fenyőtörzs is. Általában a sok bámészkodással egybekötött fotózással rontom a szintidőt. No de, nem teljesítménytúrák ezek.

Nyilván, lehetett volna a táv több is -meg esetleg más mozgásforma is kerülhetett volna a mozgáskúrába-, de biztos vagyok én abban, lesz ez még ennyi sem.
Ha például beköszönt a horgászszezon, akkor már egészen biztos az, hogy én nem fogok a pecára szánt idő mellé még plusz 2 órát a gyaloglásra is adni.
Majd "kitörpölök" helyette valamit. S hogy miért is? A pozitív hatásai miatt. S hogy vannak-e pozitív hatások. Persze. S hogy mik? Nos ...
Én nem vagyok életvezetési tanácsadó, ezért megtartom magamnak. Ha nem hiszed, hogy van, hát csináld. Amúgy ha mondanám, akkor sem hinnéd, csak ha csinálod.

Ezt most, csak úgy jobb híján rögzítettem. Nem kell izgulni, nem fogok minden hónapban dicsekedni. Kivétel erősíti a szabályt. Ez a poszt volt a kivétel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése