A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2018. április 7., szombat

Programajánló (18.4.8.)

Olyan sűrűn nem szoktam másoknak programokat ajánlani, de most kivételesen megteszem. Akit ez esetleg zavar, tolakodónak érzi, ő vegye úgy elmondom a holnapi programom.
Még előtte azonban elmesélem, hogy ma végre kijutottam pergetni. Pedig reggel még nem úgy nézett ki.
A meteorológus megint elfelejtett kinézni az ablakon s úgy jósolt. Szép napsütéses időt ígért, kis záporral dél körül, max. 1 mm. Ahhoz képest masszívan esett reggeltől egész délelőtt.
Nem egy milliméter jött le, hanem legalább hat! Mindegy.
Ebéd után "elborult az agyam", mint az ég, és azt mondtam akkor is pergetek! Kimentem, megkezdtem esőben és egy óra múlva sütött a nap!
Remélem egészen pontosan így alakul a holnap is! Borúra kelünk és éjfélre süt a nap!
Jó sokat eveztem, jó sokat pergettem. Harcsa, csuka nem lett, csak kissé szomorú szívvel dokumentáltam a volt kikötőm állapotát. Ahol a mi csónakunk ringott anno, oda már nem lehetne kötni. Ez már csúf! El kellene takarítani! Ott van a második képen a Csepel mellett.
Akkor a holnap
Egyik főprogram az országgyűlési választásokon való részvétel. Reggel azzal kezdünk! Irány szavazni! Csak javasolni tudom mindenkinek. Tegye meg mindenki amit ez ügyben azt a pár lépést, általában nem a világvégére teszik a szavazóköröket és van is szép számmal.
Ezután irány a Veterán gépjárművek szezonnyitója a Cseri parkban. Ott van ajánlónak mindjárt az első képen Punik László "csepzonja". Csodálkoznék ha nem volna kint, még jobban csodálkoznék ha megvált volna tőle. Gyönyörű darab! De lesz ott sok más szép gép is.
Ha jó lesz az idő és minden vasat lefotózok akkor bőven ott leszünk zárásig. Majd egy kis séta, ebéd, vagy fordítva. Kár, hogy a volt rendőrségi konyha a hajdani Cser vendéglő helyén vasárnap nincs nyitva. Kipróbálnánk! Jók az árak, dicsérik a menüt sokan!
Fő program lesz még holnap, 17.00-tól a Bahreini Nagydíj. Értelemszerű, hogy nem láttam az időmérőt, akkor még a vízen "száguldoztam". Kíváncsi vagyok mit cselekszik a két vörös az első két kockából. Ott van a harmadik kockán egy rajtrácslány, ha már az igaziakat elsinkófálták, bár a remény él, olvasom, hogy sokan lobbiznak a visszatérésük érdekében.
Mire a futamnak vége, zárnak a szavazóhelyiségek, megkezdődik a feldolgozás, szivárognak a hírek, a részeredmények, majd az eredmények. Éjszakába fog nyúlni. Hosszú program lesz.
Hosszú nap lesz. Pihenjünk rá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése