A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2018. szeptember 21., péntek

Meeglepetéééés!

2018.09.21. Deseda Joker kikötő

Mikor is voltam kint legutóbb? Három napja. Zsömivel.
Még anno, pár hónapja, amikor egyszer a kikötő felújítás miatt dohogtam az egyik sporttárs azt mesélte, hogy érdeklődött, és a munkálatok megkezdése előtt értesítik a bérlőket.
Tudtam, hogy mese!
Ma ez a bejáró fogadott! Nagy meglepetés!
Már az is, hogy csak kicsivel kellett több mint egy esztendő ahhoz, hogy végre megkezdték ezt is.
A másik meglepetés pedig az, hogy eszük ágában nem volt egy nyamvadt értesítést megereszteni, hogy végre megjavítják a bejárót is és ezért X ideig a tavaly felújított belső stég is és természetesen az összes csónak elérhetetlen lesz. Mondjuk ha értesítést küldenek akkor meglehet lett volna olyan aki kiveszi a csónakját és mondjuk rendbe teszi, kijavítja, felújítja. Kellemest a hasznossal.
Vélem az lesz a harmadik meglepetés, hogy mert péntek van a meló leállt, hétvégén meg a fű sem nő, hát kapnak a bérlők egy kibővített tilalmi időszakot. Amúgy is alig van a Desedán korlátozás.
Hacsak a merészebb úgy nem tesz, mint én. Mert én bementem. Ugyan nagyon rég és nagyon rövid ideig jártam artista képzőbe, az is bohócképző volt, gondoltam itt az alkalom hasznosítani az ismereteket. Zsömit nem vittem ki. Rohadt fülledt meleg volt ma.

Eztán jött még az igazi meglepetés!
Frankón elpakoltam a cuccokat, összeraktam a pergetőt és irány a célterület! Kihajóztam.
Meeglepetéééés! Az első dobásra ... megadta magát az orsó!
Hogy az a  ... ezért aztán volt értelme a gerendagyakorlatnak!
Kipakolás, kikötés, gerendagyakorlat kifelé! Tök buli volt!
De ha már kimentem, ha már így jártam, legalább ne legyen teljesen elpocsékolt idő utánanéztem a gombáknak. Már vártak. A fotón pár szép lucfenyvesi rizike és két fenyő tinóru. Mohaágyon. Bentebb, találtam még óriás csiperkét, nyárfa érdest, még fenyő tinórukat és jó pár jó érett óriáspöfeteget. Már szórták a port, lesz ott jövőre is.
Majd megyek értük jövőre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése