A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (74) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2020. május 20., szerda

Fészkelőhely

2020.05.20. Kaposvár

Ez a kiválasztott fészek hely, nem épp a legbiztonságosabb fészkelőhely. Nem igazán macskabiztos.
Túlságosan alacsonyan van. ha egy "girnyaú" kiszúrja, könnyedén leveri. Remélem nem úgy lesz.
Pedig ezt leszámítva nem is volna rossz választás a zug. Nemigen érheti a szél, eső meg még annyira sem.
Ugyan nem a napos oldal, de a vastag szigetelők miatt hűvösebb időben is, melegebben is kellemes  a mikroklíma. Otthonos. ... Nekem meg már azért is szimpatikus, mert nem fúrták szét miatta a szigetelő réteget,
mint számos fészkelő kollégájuk a fal magasabb részein.
Néha majd ránézek, tisztes távolságból, hátha kiderül a költő faja is.

Ahogy ígértem, a: Kismadár karanténban, őt is megnéztem minden alkalommal amikor arra vitt a vízi utam. Szemtanúja voltam amikor szárnyra kapott a pillérről, és heves szárnycsapásai ellenére is lassan, de közelített a part felé. Figyeltem a csónakból végig, ha nem érné el, hát kihúzhassam a vízből. Elérte. Természetes, hogy azóta nem láttam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése