A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (74) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2020. május 12., kedd

Kősüllő

2020.05.11. Deseda

Kősüllő. Hát nem egy gyönyörű hal? Fogtam tegnap zsinórban négyet. S mert túl gyorsan jöttek, közte más meg nem, hát otthagytam a helyet, mert minek szurkáljam őket ha épp kímélet alatt állnak?
Meg amúgy sem szoktam a köveseket hazahozni.

A COVID-19 "mittudomén" hányadik napja? De ugyebár nyitottam egy új időszámítást is, és akkor a kijárás korlátozásának "mittudomén" hányadik napja? Mint már mondottam, tudhatnám, hogy hányadik, de pont nem érdekel. Attól nem telik gyorsabban ha számolom, sőt!

Nagyon rég volt az már, hogy én a kövest megkóstoltam.
Akkor is csak azért, mert süllő méretűekbe futottam bele. Jó rég volt. De akkor -jó pár éve, van tán tíz is- nem volt ritka a 35-40 centis példány.
Kíméleti idején túl a 25 centiméteres példányok elvihetők, de minek ha ott a nagyobb fogas? Túlságosan szép hal ez ahhoz, hogy ennyire kicsiként végezze a tepsiben. Szórakoztató hal a vízben, oda való. Szórakoztató, mert ha rájön az ehetnék, akkor veri a csalit mint a veszedelem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése