A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. május 16., hétfő

Poszméh

Kedvelt fenyvesem alját megszállták ezek a szorgos kis beporzók. Néha tényleg mintha dongna az egész erdőcske a sok poszméhtől.
Egyre s másra tűnnek el, vagy elő a talajból. Nem agresszívek, egyáltalán nem zavarja őket a mászkálás, de mint időközben megtudtam -baratella révén- képesek csípni. No majd kicsit óvatosabban kerülgetem őket, bár még soha nem tűztünk össze. Nem mint a lódarazsakkal. Azok már kergettek meg, mert azt hitték elviszem a kedvenc almájukat. Eléggé gyorsak.
Egyik elkapott és megszúrta a kezem. Bár ezt nem úszta meg élve. Gondolom, ha akar, akkor a másik is elér. Még szerencse, hogy nem voltak többen! Azóta a lódarazsakkal nagyon óvatos vagyok és elkerülöm őket.
A poszméheket még nem. Remélem ez utóbbi így is marad!

4 megjegyzés:

  1. Remélem is, hogy nem lesz velük kellemetlen élményed!
    Édesek és hasznosak. :)

    VálaszTörlés
  2. Szépek. Ilyen pizsamát szeretnék én is, amiben ők röpködnek.

    VálaszTörlés
  3. Már gyerekkoromban sem féltem tőlük, "hiszen ez csak poszméh", mondta édesanyánk...Szerintem is igen jámbor fajták.

    VálaszTörlés
  4. -Én is remélem. Ma sem volt. :)
    -Ilyen csíkosat, vagy ilyen szőröset?
    -Nagyon békések szerencsére.

    VálaszTörlés