A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. május 17., kedd

Hetes

Mona osztotta ki nekem ezt a díjat -épp egy hete- és én "díjazom" kedvességét! Tehát hét napja!
Hogy miért vártam 7 napot?
Mert 7 dolgot kell elárulni magamról.
Mert 7 blognak lehet továbbadni.
És mert Mona -"Hát igen. Félek az álmoktól."- bejegyzésére -hol nekem is adta- épp 7 hozzászólás (nyerítés) érkezett.
Végül, de nem utolsó sorban Mona a 7. blogger, ki megajándékozott!

Most, hogy ilyen ügyesen kidumáltam magam térjünk a lényegre! Már annyi mindent elárultam magamról, attól tartok ismétlésekbe bocsátkozok.
Remélem nem.
- Ott van mindjárt a :-"Képekben elmondva". Tíz dolog magamról.
- Azután a "Boncolás". Huhh! Mennyi minden?
- Nem maradhat ki a "Köszönet az ...". Újabb hét dolog rólam.
Ám legyen 7 olyan, ami reményeim szerint még nem volt. Mint a mesében, a hetes szám bűvöletében.

- Már régóta nem hiszek a meséknek. Mindegy ki meséli. Nem!
- Ebből következőleg, már a mesélőknek sem tudok hinni. Sajnos!
- Viszont hiszek a földön kívüli élet lehetőségében. Ha itt igen, ott miért ne?
- Sőt a földön kívüli értelmes lények létezésében is. Legalább ott legyen!
- Valaha akartam lenni "valaki", már nem szeretnék lenni egy "senki"!
- Nem magam miatt aggódom a jövőért. Én akkor már külső szemlélő leszek.
- Aggódom a jelenért? Naná! Hisz nem hiszek a meséknek és mesélőknek!

Hét blog, a 7 bloggerrel, kiknek továbbadom a díjat. Nem egyszerű feladat, nagyon nagy a választék. Sokan kiérdemelték. Most megpróbálom itt is azt az elvet követni, hogy nem "ismételek". Azok közül választok, kiknek én még nem küldtem egyszer sem. Ha el nem tévesztem!

- Boginak a "Bogyi blogja" szerkesztőjének és fotósának.
- Erikának a "Fotókkal mondom el" blog látnivalóiért.
- Szitya remek írásainakk a "Négy a lány" blogjában.
- Anikónak, mert érdemes körülnézni a "Nézz Körül Nálam" blogjában.
- Lilinek, mert megmutatja a "fény és árnyék" szépségeit.
- Mónikának a Zsófi és Luca blog kedves történeteiért.
- Raindropnak a Rain and Snow blog változatos világának.

Nos hát, köszönöm szépen ezúton is Mona kedvességét. Azt hiszem végére értem a tennivalóknak, a többi már nem az én dolgom.
Szép napot mindenkinek!

7 megjegyzés:

  1. Hát,bejött a megérzésem!Miért?Nagyon vártam,hogy MA mivel rukkolsz ki!Gratulálok,sikerült ,Nagyon érdekes téma került az oldalra!Ilyen jutalom,hát kiérdemelted,IGAZÁN!Örülök neki,hogy kaptad!GRATULÁLOK!MINDEN JÓT kívánok:Ujváriné

    VálaszTörlés
  2. Nahát, milyen szépen megfogalmaztad, és igen ötletesen is. :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves József köszönöm kedvességedet és azt,hogy gondoltál rám. Gratulálok Neked, hisz nagyon megérdemelten kaptad:)))
    A héten elviszem a dijat:))
    Szép estét és mégegyszer köszönöm

    VálaszTörlés
  4. Kedves MJ!
    Bocsánat, de csak most jutottam blog-közelbe! Nagyon szépen köszönöm a kedvességedet, és igyekszem "eleget tenni" az így rám hárult "kötelességnek"! (Előfordulhat, hogy nekem is legalább 7 napomba telik...)

    VálaszTörlés
  5. Én is időt kérek, mert túl sűrű most az iskolai program, és most kaptam kiskutyát is! :)) Ha időm engedi megcsinálom, de kérek egy kis haladékot! Még egyszer köszönöm szépen! :))

    VálaszTörlés
  6. Kedves MJ!
    Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám, köszönöm szépen a díjat, de leginkább azt, hogy olvasol engem, és kedveled a blogomat! :)
    Én már válaszoltam hét dologgal kapcsolatban, ha érdekel, itt olvashatod:

    http://rainsnowgirl.blogspot.com/2010/10/hazudj-mar-valami-szepet-elhiszem-majd.html

    VálaszTörlés