A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2015. február 4., szerda

A "nagy " hó

Csináltam pár képet hétfőn, a "brutális" havazást követően. Még szerencse, hogy időben mentem! Mire megjártam a partot oda s vissza, hát több mint a fele elolvadt.




A tó vízén, pár centinyi felvizesedett hókásává állt össze, mivel nem jégre hullott. Afféle hómassza borította a víztükröt. Gondolom mostanra megfagyott az éjszakai mínuszokban.

Visszafelé jövet, összeakadtam régi ismerőseimmel is, az ifjú hattyúpárral.
A róluk készített képeket majd (holnap?) legközelebb.
Addig is, kik több téli fotót szeretnének, katt: ide!
Az első 22 fotó a friss hó, a többi kép korábbi időpontokban készített megörökítés.

3 megjegyzés:

  1. Mindig az volt az álmom, hogy víz és hegy közelében éljek...erre bekerültem egy jó nagy síkság kellős közepébe, ahol se hegy, se víz nincs :) szóval csak azt szerettem volna ebből kihozni, hogy irigylem azt a szép tavat, amit fotózol. Megnéztem a fotókat, nagyon szépek.

    Várom a hattyú fotókat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No de, ott van Erdély a túrákkal!
      Hattyúk mentek! :)

      Törlés
    2. Jah, ott van, de oda nem jutok el annyiszor, mint szeretném... néha pótolom a hazai hegyekkel.

      Láttam a hattyúkat! meseszép madarak, én életemben először Balatonfüreden láttam őket nagyon közelről.

      Törlés