A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2015. február 12., csütörtök

Találós ...

Van egy jó kérdésem.
Vagy azt hiszem hogy jó.
Nem, nem!
Nem arra vagyok kíváncsi milyen virág van a képen? Kivételesen tudom.
Második nyelet hozta, az elsőn is négy virággal. Teljesen kiszívta a hagymát. Töppedt. .......... Ja! A kérdés!

Ki tudja, hogy mi a herkelik?
Nanana!
Ne a google keresőből.
A múltból. Biztosan hallottad már, ha mástól nem, hát nagyszülőtől.

3 megjegyzés:

  1. Ha egyre gondolunk:nálunk hergelik!kis padlásablak a tetőkön,régebbi házakon látni.azt hittem csak mi használjuk ezt a szót az öcsémmel,és közben a nagypapánkra gondolunk,akitől hallottuk..eddig még sosem irtam kommentet sehova,de most muszáj volt,olyan mintha a Nagypapi kacsintott volna rám 20évvel a halála után az interneten keresztül a huncut mosolyával!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép s nekem nagyon kedves hozzászólás.
      Ugyanis én is nagyapámtól hallottam.
      Nagyon szépen köszönöm! :)
      Megér a megfejtés egy külön bejegyzést.

      Törlés
  2. sosem hallottam még ezt a szót...erre (is) jó a blogvilág, mindig tanulok valamit.

    Az a virág meg...áááááááááá, de gyönyörűűűűű :O

    VálaszTörlés