A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2015. december 1., kedd

Ártéri csatangolás

Rámozdultam a késői laskagomba keresésére, ezért mentem olyan helyre ami nyirkos, de azért az erdő mélye s emlékezetem szerint bedőlt óriásokat találni.


Természetesen nem teljesen vakra mentem, mert jártam már arrafelé régebben, de az óriásokat azóta kitermelhették volna. De nem tették. Szerencsémre nem és szerencsémre egyiken találtam gombát is. Szépek. Szárítmány lesz belőle. Szárítást követően pedig őrlemény. Fűszernek.

6 megjegyzés:

  1. Nem is gondoltam volna, hogy ilyenkor még található a szabadban laskagomba! Tényleg szerencsés voltál!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De van ám! S nem csak az. Lehet még találni rizike féléket és lila pereszkét is. No meg fafülgombát. Az első fotón ott van egy sor. Nem bántottam őket. :)

      Törlés
  2. Úgy gondolom az enyhe időjárás még kedvez a kései gombáknak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedvez, jól gondolod. Csakhogy most kellene kis csapadék is nekik. Túlságosan szárazak a rönkök is, látszik a laska méretén, állagán. De azért remek! :)

      Törlés
  3. Én sem hittem volna, hogy még mindig találhatóak gombák :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van néhány faj amit az első fagy indít be. :)

      Törlés