A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2016. december 17., szombat

Amarillisz

Ugye milyen szép?
Színre, formára. Mindenképp! Négyen egy száron.
A veszélyes szépség!
Mérgező. Minden egyes része mérgező!
No de, nem megenni kell hanem gyönyörködni benne.
A gyönyörködéshez meg macerás növény. Kiültetni, visszaültetni, pihentetni, sötétbe tenni, hőmérsékletére, vízmennyiségre ügyelni, mindezeket úgy, hogy az életkörülményei csekély módosítására is érzékeny.
Macerás növény, no!

3 megjegyzés:

  1. Azta mindenét de szépek...nekem is van kettő, szépen zöldellnek, de nem virágoznak már két éve...biztos valamit nem csinálok jól...vagy lehet nem törődök velük eleget..de mikor virágoztak se hoztak csak egy egy virágot, nem négyet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyikeket én gondozok azok persze nem ilyen szépek és hát a virágzásukkal úgy vagyok ahogy te is. :)
      Ezt a hajtatott hagymát Melinda kapta neve napjára, én már csak ezt is tönkretenni tudom majd ha elvirágzott.

      Törlés
  2. Hűűűűűűű, de gyönyörű! Hajdanában volt nekem is 8-10 amarillisz hagymám, az a klasszikus fajta, a csíkos. Aztán szép lassan kikoptam belőle...vagy elszáradt, vagy elrohadt szóval nem voltam gondos gazda. Azóta sincs, pedig világszép.

    VálaszTörlés