A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2016. december 29., csütörtök

Víz alatt, ...

Víz alatt, víz alól.
Gyönyörűen letisztult a víz. Csend van odalent, kevés mozgás. Azt a keveset kerestem. Persze nem találtam őket.
A napokban engedett a fagy szorítása, hatalmas vízfelület nyílt meg. Persze a csónakot még fogságban tartja a jég,
így maradt a gyalogtúra. Nem is baj. Volt mit lesétálni a karácsonyi menük után. Még maradt is.

Pergettem, pergettem, gyalogoltam, pergettem, pergettem, gyalogoltam ... Semmi!
Az volt a fogás ami ott fityeg a horog hegyén. Az is pici. Hol van ez, a jó arasznyi s kilós amuri kagylóhoz képest?
Az igaz, ez legalább hazai. Nálunk honos tavi kagyló.
Később és jóval odébb akasztottam még egy feltehetően az első képhez hasonlatos ámde láthatatlan tuskót.
A tuskókkal sok a baj az utóbbi időben. Erőszakos, tolvaj népség!
Ez is, lenyúlta a műhalat. Ott billeg most már az aranyoldalú a víz alján, míg el nem veszi csillogását a vízi világ.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése