A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2016. december 7., szerda

Nagyítva, vágva

Továbbnagyítottam, tovább vágtam.
Orsi kedvéért mert azt írta nem látja csak sejti.
Nem mellesleg mondom, kukkantsatok be hozzá bátran, mert olyan
szép helyeken jár s hoz képeket, hogy hú meg ha!

Persze minden nagyítás tovább rontja az amúgy is gyenge élességet. Szerintem ennek az őznek a képre rögzítése ekkora távolságból még egy csúcs telefontól is szép teljesítmény lett volna.
Mondjuk az enyém is csúcs! Csúcs ..., kínai! No persze, ha azt nézzük: "amit nem Kínában gyártanak az hamisítvány" akkor egészen más a megvilágítása a kérdésnek.
De ettől a megvilágítástól még a fotóé nem lesz jobb, sem élesebb!
Szerintem így azért már egészen jól kivehető az őz szeme és orra s ahhoz társítva már kis erőltetéssel körbe lehet rajzolni a rejtőzködőt.
Ókulát, nyeles lornyont, ha kell nagyítót elő (ha nincs más hát ki kell nyomni a nagyobbik lencsét a színházi látcsőből) és meg lesz az!
Nem csúfolódásnak szántam, nehogy bárki is magára vegye mint bántó szavakat, én is kukkerrel szemlélem a képernyőt s a világot, csak épp rám jött az "öt perc".
Öt perc lejárt, osztom s jó keresgélést kívánok!

5 megjegyzés:

  1. Így már igen :))

    Hűha:O nagyon köszönöm a reklámot, ez kedves gesztus volt tőled :)

    VálaszTörlés
  2. Pont az elmúlt hétvégén láttam egy gyönyörű kis őzbakot - pár négyzetméteres drótkerítés mögött :(( szívem szakadt érte...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes utána érdeklődni, amennyiben lehetőséged van rá, ugyanis engedélyköteles a fogságban tartása!

      Törlés
    2. Sajnos nincs rá lehetőségem, mert egy kirándulás alkalmából láttam csak, nem itt helyben.

      Törlés