A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2018. január 21., vasárnap

Ez minden, csak nem szokványos!

Az itt látható fotókra értem, hogy mindent lehet rá mondani,
de azt biztosan nem, hogy szokványos módon kerültek ide.
Elmesélem hát, a képek történetét.

Tegnap nagyon szép idő volt. Bár a hőmérsékletet tekintve hűvös, de gyönyörű napos. Napos télies idő, hó nélkül, délutánra erősödő széllel. Ezért hát úgy gondoltam, nem egyedül csónakázok, s közben pergetek, hanem viszem Zsömi urat is.
Jött is örömmel. A napsütés ellenére hamar cidrizni kezdett, ezért ráadtam a bélelt viharkabátját. Tovább erősödött a szél, így hát áthúztam egy védett öbölbe a nádfal takarásába, de oda ahová még beért a napsugár.

Lőttem pár felvételt a viharkabátos kapitány úrról
Idehaza derült ki, hogy a megelőző letöltés után nem raktam vissza a memóriakártyát a fényképezőgépbe.
Ez nem volna gond, mert a gép elmentette a képeket a belső memóriába. Csakhogy! Anno a masinán elromlott az átjátszózsinór csatlakozója, így nem lehet a fényképezőgépet zsinórral csatlakoztatni a számítógéphez s letölteni a fotókat.

Gyors megoldás? ... A fényképezőgép kijelzőjére kitett fotót lefényképeztem mobiltelefonnal, majd kis vágás, kis javítás s
ez lett belőle. Ideiglenesnek elmegy! Talán egyszer megcsináltatom a gépet s akkor a fotók eredetije lehúzható lesz, talán nem s akkor elveszik az a pár kocka. Majd meglátom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése