A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2018. január 29., hétfő

Játsszunk újat?

Játsszunk egy újat?
A tegnapi egészen jóra sikeredett s ettől megjött a kedvem!
Csak semmi pánik! Majd elmegy! ... Vagy elfogynak a képek.
Nem akarok sem dicsekedni, sem panaszkodni, de nem olyan egyszerű ám beszerezni igazán frankó képeket egy ilyen találóshoz.
De ez tán még jó!
Nos mi lehet ez?
Annyit tudok segíteni, hogy amikor leszállt a csészealj és a felkanyarodó része pont a fejem felett volt hát kirázott a hideg! Pláne mikor az is beugrott, vajon kik szállnak ki belőle?
Én nem csak lefényképeztem az UFO-t mint ahogy azt megírták a somogyi kanászkürtben, hanem ott voltam a leszállásnál.
Sajnos nem engedtek a fedélzetre! Ha agyon csapnak is letagadom, hogy jártam odafenn!
Nos hát ez elég konkrétra sikeredett mint segítség. Kérdés, hogy lódítottam avagy nem?

6 megjegyzés:

  1. Az a helyzet, hogy elképzelésem sincs...De a színei gyönyörűek !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos vagyok abban, meglepő lesz a megfejtés.
      A színek engem is megleptek. Szabad szemmel nem látszottak ennyire. Sokat dobott rajta a kamera. Jobban lát! :)

      Törlés
  2. Beautiful composition:)) The computer case?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm Robert!
      Nem számítógéppel szerkesztett. A kép alkonyatkor készült egy sötét helyről. Este elárulom a megfejtést!

      Törlés
  3. Akkor összegyűjtöm, az eddig a közösségi oldalra befutott tippeket, mert az onnét elúszik majd a hírfolyammal, itt meg itt marad.
    Eddig volt ugye a fedettpályás út vagy alagút, felborított csónak gerince, összefutó fények egy sebesen haladó vonat ablakából nézve, páva faroktolla és hát ugye én erőltetem az UFO-t kevés sikerrel. Nemigen járnak erre UFO hívők! No lesz meglepetés estére. Amúgy annyit elárulok, az egyik igen közel áll a valósághoz. Este megmondom!

    VálaszTörlés
  4. Uff!
    "Itt az idő, most vagy soha!"

    Mint lehetőség felmerült még magas épületen ablakok, és a hajnal hasadása.
    Biztosan nem a Hajnalhasadás, mert vámpír nem volt egy sem. Vagy nem láttam őket. Túl gyorsak.

    Nos akkor a megfejtés! Ez a Megyeri híd. Alulról.
    Nem gondolnám, hogy alulról sokan fényképeznék.
    Ez a fotó 18:21:31-kor készült. Már erősen sötétedett.
    Az útpályák közt rés van és a híd világítása, az átszűrődő ég fénye, a gépkocsik világítása, meg a szerencse ezt adta ki.
    Ugyanez a fotó van a másik blogomban, (a http://tukorrokut.blogspot.hu/2018/01/vakok-suketek-es-elvakultak.html)csak akkor rávillantottam a vakuval.
    A vakus kép 18:21:55-kor.

    Bajai Józsi jó közel járt. Végül is úttest, csak nem rajta álltam hanem alatta. S hogy mit kerestem olyan későn a híd alatt? ... Ezt a képet. :)

    VálaszTörlés