A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2022. december 13., kedd

Dermesztő

2022.12.12.  Deseda

Hiába sütött a nap, a szél lekaparta a meleget az ember bőréről.
Míg világos volt, tán mínuszban sem járt a higanyszál, mégis olyan borotválós volt a szél.

Meg kellett állapítsam, hogy a szabadban tartott banán érése megrekedt, leszedhető zölden. De gyorsan, mert jön a kopogós fagy.
Alig ácsorogtam két órát a parton, egyet világosban egyet sötétben, és máris úgy éreztem elég is volt. Elszokhattam tőle?
Ácsorogtam, mert ilyen időben csak az aranyér vadászok ülnek le, én meg nem azért mentem. No meg azért is, mert ácsorgás közben legalább toporogni lehet, meg kettőt jobbra kettőt balra, fordul ...
Meglehet, kibővítem majd a koreográfiát a csizmaszár csapkodásával.
Kurjongatni azért nem fogok hozzá, mert a hangos ember elriasztja az amúgy süket halat.
Ezt tartják az öreg pecások. Ezt tartják, oszt mert maguk is süketek, ordítva beszélgetnek egymással a szomszédos horgászállásokból. Ilyen időben már szerencsére nem. Lefagynak mint a banán.
Úgy tudnak óbégatni, mint kinek szorulása van. Hallani a szemközti parton is.
Rajtuk csak azok a jóidős hobbi sporik tesznek túl kikben a maligánfok tekeri fel a hangerőt, vagy amelyik kiviszi magával a zenei konzervatóriumi végzettségét is és mély átéléssel döngeti a mulatóst.
Most bezzeg csend volt. Néptelen csend. Bringás is alig, futó is csak mutatóban.
Nem bírják ezek a városi népek a gyűrődést? Pedig a parton lehet spórolni a gázzal.
"Hála Imhotepnek" a háttér fényszennyezés is töredéke a réginek, így oszt annyi a csillag az égen mint ... mint csillag az égen. Próbáltam megszámolni de hát mozognak. A föld is mozog, a csillagok is, mindig eltévesztem valahol. Oszt meg néha rá kell nézni a botokra is, utána meg nem tudom, hol is tartottam? Majd megszámolják a csillagászok. Ha tudják. Mert ugye, a csillagok is születnek s meghalnak. ... Vajon van születésszabályozás ott is? Úgy értem egyensúly.
Remélem van. Valahol csak van az az egyensúly, ha már idelentről eltűnt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése