A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2022. december 3., szombat

Múltba révedek

2022.12.01.  Valahol az óriások birodalmában

Biztos vagyok abban, hogy rajtam kívül senki mást nem érdekel a téli fülőke. Vagy keveseket. Ezért el is gondolkodtam, egyáltalán megmutassam?
De mert a tél első napján mindjárt rábukkantam a tél hírnökére úgy gondoltam hozom is meg nem is.
Hozom, megmutatom majd másról beszélek.

Múltba tekintek kicsit és megnézem az elmúlt esztendőket, hogy miket írtam, mi foglalkoztatott akkor a tél első napján, december elsején?

2009.12.01. Hullarablás
Nos, nem is emlékszem rá, mi késztetett ... gondolom én valami olvasott hír.
Kell nekem minden fütyiséget összeolvasni? ... Naná!

2010.12.01. A hegedűkészítő
Ez bíz egy nagyon szép és kellemes gyerekkori emlék megörökítése. Visszaolvasva még most is melenget, ez kell a hűvös téli estékre. ... Megérte megírni!

2011.12.01. Megint gyors ...
Na! Megint olyasmibe ütöttem az orrom ami nem dolgom és nem is értek hozzá. Rácz Jenő kivágott volna a Konyhafőnökből mint macskát szarikálni. A Séf meg a többiekbe belefér?

2014.12.01. Jegenyefenyves rizike
Tucatírás. Egyike annak a több mint 200 bejegyzésnek amelyik a Gombák témakörben született.
Azért nem bánom, hogy megírtam, biztosan akadt akit érdekelt. Aki a gombát szereti az ...

2015.12.01. Ártéri csatangolás
Hát hol máshol? Mi másért? Unalmas már mi? ... Nos, nem. A csatangolás nem.

2016.12.01. Hopp! Meg vagy!
Az egészen biztos, nem miatta csatangoltam, de ha már arra járt ő is. Megcsíptem.
"- Ezt megcsíptük, Oszi!, - Meg, Dezső bátyám!"

Nos, ennyi a visszatekintés. A többi esztendő első decemberi bejegyzése nem elsejére esett. Későbbre, így oszt azokkal nem is terhelem az esetleg olvasni betévedőt.
Szép december legyen veletek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése