A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (393) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2018. december 14., péntek

Hóval bélelt szél

2018.12.14. Deseda

Tudom! Tudom! Ne írjam ki, hogy esik a hó, mert neked is van ablakod! ... De azon az ablakon ezt látod?

Jó szelem volt. Sodort a szél, utaztam vele az első jégtorlaszig. Ott felakadtam. A fotókon ugyan nem látszik a hóesés, mert nagyon apró szemű esett. Az a fajta, ami ekkora széllel érkezve, már kis tűszúrás szerű érzéssel csapódik a bőrre.
Lekormányoztam a csónakot a jégtábláról, kicsit odébb eveztem, majd folytattam az utazást a széllel. Most nem akartam túl messzire sodródni, mert elég későn kezdtem az utazást, ezért hamarabb lekerült a horgonykő is.
Akasztottam egy érzésre szebb fogast is, de egy idő után elmaradt. nem ült a tű rendesen. Még egy ideig kerestem a kollégáit, majd mert rám zuhant a sötét, célba vettem a kikötőt. Fejlámpával kellett kikötnöm. Szélben, hóesésben, vizes kézzel hideg a kötél, hideg a vas. Elkelt már a kesztyű.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése