A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2018. december 20., csütörtök

Erdő mélyén kis patak

2018.12.20.
A Deseda mellett, az erdőben

Azzal a reménnyel mentem ki, hátha találok még téli laskát. Nem találtam. Pedig azért az esély meg volt rá, hisz itt mélyen, a kis patak mentén találtam már a bedőlt fák törzsén.

Ide még a fagy sem tudott olyan erővel betörni, hogy tönkretegye ha van.
Nem fagyott még be a patakocska sem. Bár egyes szakaszain a part mentén, a lassú víz már hártyásodott.

Egyedül tapostam az ösvényt. Meli nem ért rá, más meg már nincs.
Pedig voltunk itt párszor együtt is. nagyot mártózott ennek a kis patakocskának a vízében. Azóta már az a víz is messze jár, .... és hát Zsömike is.

Ezen a szakaszon. Ezen, itt az utolsó, a szóló képkockán.
Ezen biztosan!
Biztosan megvan az a kép is. Biztosan be is került a blogba.
Hát itt is van. Megvan! 2013.10.23-án is jártunk ott együtt és a fürdőzés is meg lett örökítve. Erdő mélyén címmel.
Aztán elhagytam a kis patak partját, bevettem magam ismét a sűrűbe. Át a tölgyerdőn (volt tölgyerdőn, már fekszik), át a fenyvesbe. Immár nem egyedül. Mentünk a szokott úton, én és az emlékeimmel Zsömi szelleme. ... Azt a szakaszt, majd legközelebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése