A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2019. április 29., hétfő

Mit miért? ... Mit miért nem?

Ez itt az én két kicsi kezem két kicsi hüvelykujja.
Balra a bal kézé, jobbra a jobb. Mindenképp az a jobb!
Merthogy úgy kell kinézni egy hüvelykujjnak. Gyárilag.
A másik is gyári, csak az valahol "túlszaladt". És nem jobb! Rossz. Úgy néz ki, egy ideig az is marad.
Tehát így néz ki, és úgy néz ki, holnap, -után, azután, ...után
is majd így néz ki. Remélem. ... Remélem nem rosszabbul.
S miért? Mert nem műthető.
Nem a hüvelyk nem, hanem én nem. Jelenleg nem, és még egy darabig nem. S miért nem?
Azért nem, mert a második infarktusom alkalmából kapott harmadik sztent okán,bizonyos gyógyszerelést nem hagyhatok abba. Azon gyógyszer hatása alatt meg, a sebész nem vállal be.
Egyszerű nem? Nem?
Dehogynem! Ama bizonyos gyógyszert, minimum egy esztendeig nem hagyhatom el, mert ha elhagyom akkor a sztent körül lehet gebasz, ha meg a gyógyszerelés mellett vág belém a sebész, akkor a vérzéssel lehet gebasz. Elvérzéssel.
Ez a púp jóindulatú. Általában én is. Általában. Az érintettek sajnos ismerik a kivételeket. Szóval, egy jóindulatú az ízületből kiinduló kocsonyás bőr alatti gyülemlés.
Lehet vele élni. Nekem kell is. Funkcióban nem akadályoz, csak néha ha rosszul emelek, szorítok, stb.
Jelenleg esztétikailag nagyobb gond, mint a hüvelyk és kéz funkció gyakorlásában.
De mit mond a bölcs? Lesz ez még rosszabb is! ... Mondjuk lehet.
Mindenesetre, bár nem kímélem, azért arra nem vállalkoznék -bárhogy is szeretnék ezt egyesek kiprovokálni-, hogy pont én álljak be a dögösbe és kampózzam, emeljem, majd "vellázzam" konténerbe a busadögöket. Átlagsúlyban húsz kiló per darabban.
Pedig "bezony" mondom, a kardiológiai rehabilitáció és a gyógytorna -és a remek gyógytornász- által elnyert edzettségem fenntartásához, biztosan elengedhetetlenül szükséges lenne pár nap.
Napi néhány tonnát, meg az ízületeket átmozgatni a legjobb foglalatosság.
"Tutti", hogy jó felkészítő foglalkozás lenne a kontrollkatéterezés előtt, szinten tartaná a fizikai állóképességem -tán még növesztené is- és szinten tartaná a "hövelykem" méretét is.
Tán még növelné is! Tán annak nem is örülnék! Biztosan nem!
Mert ha netán nő a mérete, akkor a sebész valamit kitalál és belevág a ...
Műtétbe is, meg az ujjamba is. S akkor neki is oda a nyugalma egy időre, meg nekem is!
Így állunk hát kedveskéim!
Bármennyire is szeretem a Desedát, bármennyire is a szerelmese vagyok, nem én leszek az aki most megváltja a vízi világot -én egyébként nem várom el ezt nyugdíjas hölgyektől sem, meg újságíróktól sem, meg még sokaktól nem- de mert egy a pofáját tartani képtelen "mindig ellenzéki faragatlan fazon" vagyok, ezért a továbbiakban is megfogalmazom a nemtetszésem, ha van.
Ha van! Ha indokoltnak tartom! Ha mondandóm van! Ha kritikám van! Ha észrevételem van!
Ha ötletem van! Ha elvárásom van! Ha tele lesz a tököm! Ha felbasznak agyilag! Ha ...!
Ha tetszik, ha nem!
Ugyanis a helyzet az, hogy én fizetek az ottlétért és egyre kevésbé élvezhetem annak gyümölcseit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése