A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2019. április 26., péntek

Velünk volt ... (†)

Velünk volt ő is, és most elment.
Velünk volt évekig, velünk szolgált. Egy volt köztünk, egy volt közülünk. Híradó szakember volt a seregben, híradó szakember a volt rádiótechnikai századnál.
Ő sem született katonának, de mert az lett hát becsülettel szolgált. Becsülettel tette a dolgát még akkor is amikor már másban gondolkozott.
Leszerelt, de nem felejtette el azokat kikkel hosszú évekig együtt szolgált. Visszajárt a bajtársi találkozókra is.
Velünk volt 2017.05.19-én is amikor újra felavattuk a századunk emléktábláját és velünk volt esztendeje is, a 2018. 05.25-i második bajtársi találkozón.
Ott van ő is az akkor készült csoportképeken. Mert velünk volt.
Nem gondoltam, hogy nem lesz több fotó vele, hogy ő is belép a "keresztesek" közé. Nem gondoltam, hogy ilyen fiatalon, ilyen gyorsan ... Nem volt még hatvan sem!
Tulajdonkép nem tudtam hogy élt (csak pillanatokat), s nem tudom azt sem, hogy halt. Elment. Pontosan a napját sem tudom, s azt sem hol lelt végső nyugodalmat.
Késett a hír. Pedig elkísértem volna az utolsó úton, megadtam volna a végső tiszteletet.
Mint mások is, kik anno velünk voltak!
Megadom hát most! Tisztelgek a múltunknak bajtárs!
Dékány Árpád (†) volt bajtársunkra emlékeztem, érte szól a harang, neki jár a tisztelgés!
A békesség kísérjen további utadon bajtárs!

3 megjegyzés:

  1. Le vagyok döbbenve! Senki nem tudott róla bővebben, hogy egyáltalán mi történt!? Őszinte részvétem.....

    VálaszTörlés