A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. július 2., szombat

Boni

Hát nem aranyos? Most mondjátok meg! Ő is azok közé a kutyusok közé tartozik, akit Zsömi már régóta ismer, valaha még játszogattak is néha. Manapság már nem és nem csak Zsömi okán.
Legutóbbi találkozásunkkor tudtam meg, hogy Boni cukorbeteg. És ami szörnyű, emiatt elvesztette a látását szegény! Kénytelen teljes egészében a szaglására hagyatkozni, ami azzal jár, ha megszimatol valamit, valakit akkor felé fordul és csahol. A csaholó kutyusokat meg Zsöme szép nagy ívben elkerüli. Boni esetében jobb is. Szegényke már nem játszhat, esetleg félre is érthetne egy pajkosabb megmozdulást. Nagyon sajnálom őt, gazdája iránt pedig minden elismerésem! Felvállalta a plusz terheket, olyannyira hogy nem is látszik a baj. Boni kiegyensúlyozott vidám és mint a képen is látható másban egészséges. Ha a gazdija nem meséli el, én észre sem veszem a fogyatékosságát.
.

13 megjegyzés:

  1. Ez döbbenet! A második kutyus, akiről tudok!!! Fifi a fogorvos kutyusa is elvesztette a látását a cukorbetegségtől és már régóta inzulinozva van...

    VálaszTörlés
  2. Nekem Boni az első. Talán ritka betegség kutyáknál. Vagy kevesen vállalják be.

    VálaszTörlés
  3. Minden elismerésem azoké akik felvállaják a beteg állat tartását,gondozását.Ez nemcsak tetemes anyagi,hanem lelki megterheléssel is jár,miközben az állatkák rendkívüli módon tudnak alkalmazkodni a kialakult állapothoz.

    VálaszTörlés
  4. Gyakran előforduló betegség kutyáknál, sőt én cicáról is tudok.Éppen úgy Insulinnal kezelik őket,mint az 1-es tipusú cukorbeteg gyermeket/felnőttet.

    VálaszTörlés
  5. Nahát,én még nem hallottam hogy a kutyusoknak is lehet ilyen betegségük!Szegénykék!Sötétben élni,az valami borzasztó lehet!Köszönöm ,hogy közölted!Szép hétvégét kívánok:Ujváriné

    VálaszTörlés
  6. Istenem az embereknek is nehéz , de egy kutyus még el sem tudja látni magát.
    Aranyos pedig nagyon .Én sem hallottam még .

    VálaszTörlés
  7. Én sem tudtam.Megdöbbentő....

    VálaszTörlés
  8. Mennyi minden van, amire nem is gondol az ember...
    Elismerés a gazdának, aki fölvállalja a törődést. Bár a szeretet miatt ez nem is lehet kérdés.
    Mindenkinek szép vasárnapot!

    VálaszTörlés
  9. - Így vagyok én is: "minden elismerésem ..."
    - Akkor én is, meg Zsömi is szerencsés. :)
    - A látó szerintem elképzelni sem tudja.
    - Mindenben segíteni kell. Nem kis feladat!
    - Sokan nem tudtuk úgy látom. Talán régebben ezt a betegséget fel sem ismerték
    - Neked, nekem, sokaknak nem is kérdés.
    Mégis úgy vélem sokan meg elaltatnák hasonló helyzetben.

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű kutya! Minden tiszteletem lelkiismeretes gazdájáé.

    VálaszTörlés
  11. - Meg is érdemli a gazdi. :)

    VálaszTörlés
  12. Szomorú eset, de hát az élet nem mindig tejföl.
    Egy kis történetet hozzáfűznék, az állatorvosunkkal történt meg. Autózott a 7- s úton és látja előtte lassít egy autó, megáll majd kiraknak egy beteg fiatal boxer kutyát és persze elhajtanak.Doki megállt s megvizsgálta a kutyát, elhozta magával a gyógyászati centrumába és meggyógyította.Szól az állat menhelyeseknek és ők 3 nap alatt találtak neki jó gazdit és jó helyet.Ennek a kutyának szerencséje volt.Gyönyörű szép a kutya s lám a betegsége miatt mégis kidobták.

    VálaszTörlés
  13. - Bizony a boxernek tényleg nagy szerencséje volt.

    VálaszTörlés