A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2016. február 5., péntek

Emlékművek

A tegnap már megemlített, híres református templom Tasson, csak más látószögből. Előterében a Millenniumi emlékmű.
Szívesen megnéztem volna a templomot belülről is, de hát erősen zárva volt, mint ahogy a község másik, kisebb imahelye is, ami mérete okán inkább csak kápolna.
Hiába no! Manapság már nem azért vannak a templomok, hogy a vándor menedékre leljen.

Turul szobor.

Anélkül, hogy bárkit is megbántani akarnék, azt kell mondjam, ez a kerecsen nekem nem igazán tetszik. Ebbéli nézetemhez, nagy mértékben,  a műalkotás színe is hozzáad. A sólyom formáját sem tudtam megkedvelni, hiába azért ilyen, mert így adta ki a kétszáz esztendős ezüstjuhar.
De hát ... ízlések és turulok különbözőek!

Utoljára hagytam ezt az életfa szobrot, én legalább is azt hiszem az, bár megvallom őszintén nem mentem oda s nem próbáltam kibogarászni a bevésett feliratot.
Ha van rajta egyáltalán. Az évszám és a faragó mester biztosan bevésetett, leolvasása hát az én mulasztásom. Legközelebb bepótolom.
Ez az alkotás már inkább az én szememnek s ízlésemnek való, de úgy emlékszem ez sem állt még mikor legutóbb itt jártam, úgy négy éve.
A turul biztosan nem állt akkor, hisz azt ha jól tudom, esztendeje állították.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése