A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2016. február 20., szombat

Sokadik nap, sokadik kép

Ez a fotó ugyan nem felel meg korunk nagy kihívásának, mert mindössze csak kilenc esztendeje merevedett képkockává.
Most, miközben Zsömi kedvéért kotorásztam az archívumban és a Vitány vár albumban, azon közben bukkantam rá.
Semmi érdekes, csak a szőr.
Nem Sir, s lovaggá sem üttettem min Lancelot, hanem szőr. Szakáll szőr.
Vannak olyan, rövid időszakokat felölelő, nem egészen tudathasadásos, csak tudat módosított -nem szertől, hanem gondolattól- pillanatok, mikor effélékben utazok. 2007. év épp a szakáll jegyében telt. Mint ahogy, volt olyan év amelyik meg a hosszú haj, másik meg, amikor a lehető legrövidebb haj évében telt. Ez utóbbi nagyjából maradt is, lévén roppant mód praktikus.
A szakálltalanság is praktikus. ... Volt szőr. Nincs szőr. Yes, Sir! ... A nincs, nem viszket.
2007-ben megnövesztettem, fazonra nyírtam, mert pillanatnyilag jó ötletnek tűnt, s meg mert ahhoz volt kedvem. A pillanatnyilag hamar elszállt, a kedvem meg elment. De maradt pár kép.
Ott mögöttem a kövön, Vitány falának kövén, a falfirkát nem én követtem el.
Az ilyen kezet, én nem aranyba, hanem sürgősségi ellátás keretében gipsszel rögzíttetném vállig, könyökben kilencven fokba -nem kell eltörni, csak rögzíteni-, s ha egy hónapig ezen állapotában, begipszelt merev könyékkel kellene e seggét törölni, akkor vélhetőleg rájönne sok minden más bölcseletre is, például a műemlék rongálással kapcsolatosan.
Ezt csak azért szúrtam be, hogy ... ne a falat nézze!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése