A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2016. február 4., csütörtök

Horgász paradicsom

Ha őszinte akarok lenni, akkor csak horgász paradicsomnak vélem, látom, mert bíz én senkivel nem beszélgettem el róla. Beszélgettem, érdeklődtem volna szíves örömest, de egy pecás sem lopta az épp felkelő napot a parton. Meg később sem.

Ez a víz átfolyik a község szélén, mentén lakóházak, horgász tanyák, valamikori nyaralók, kúriák fekszenek, attól függően, hogy a part épp mennyire messze kanyarog az utcától.
Azt hittem, a nevét majd játszi könnyedséggel levadászom egy netes térképről, de tévedtem.

Igaz, túl sok időt nem is áldoztam a névvadászatra, de nem is találtam.
Pedig ez a víz Szalkszentmárton alatt kapcsolatban áll a Kiskunsági-főcsatornával, Tass fölött meg a Dunával. Oszt mégsem találok ráírva egy nevet! No mindegy, legközelebb mikor oda látogatok megkérdezem, s akkor majd viszek horgászbotot is. Most nem vittem.
Láttam már ezt a vizet úgy négy éve, tudtam lassú folyású, azt hittem be lesz fagyva. Hittem!
Mint a mellékelt képek mutatják, hinni abban a templomban kell -több másik közt- amelyiknek a tükörképe a vízen van.
Az a torony, Tass nevezetes református templomának a tornya.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése