A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2016. szeptember 22., csütörtök

Jó kérdés

Nos kérem! Játszunk egyet? Ez a kép jó kérdés?
A kérdés tehát az, mi van a képen?
Ez most tényleg találós játék, mert én tudom a választ, csak arra lennék kíváncsi, valóban annyira nehéz a megfejtése mint ahogy én azt gondolom?
Tessék, tessék! Csak bátran! Ki s mit lát benne?
Ígérem, nem fogok senkit kinevetni.
Egyet megígérhetek, ha nem jönnek tippek, nem mondom meg a megfejtést. :)

5 megjegyzés:

  1. Szerintem ez egy megpucolt hal oldala :))) hahaha, ha ökörséget írtam, hát bocsi :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahááát! Melléfogtam! Nem is volt nehéz!
      Azt is meg kellett volna kérdeznem, milyen hal? :)
      Mindössze annyi kiegészítést hozzá -de nem kötözködésként a megfejtés tökéletes-, egy pucolatlan bőr.
      Ha megkaparom, akkor a kis hajszálerecskék jó része szétpattan. Ez egy tükörponty érintetlen bőre.
      Nagyon gyorsan rájöttél! Gratulálok! :)

      Törlés
    2. milyen hal, milyen hal...hát hal és kész :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Remek meglátás! Akár lehetne is.
      Én meg köszönetem fejezem ki a feltételezésért, hogy képes lennék onnét fotót kihozni. :)

      Törlés