A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2017. január 6., péntek

Fagyba zárt növekedés

Ezeket a kis kalaposakat még másodikán fotóztam, s hát azóta a hideg csak izmosodott.
Pont emiatt nem izmosodnak ezek a növendék fülőkék.
Benézett a fagy az ablakon s megálltak a növésben.
Pedig micsoda egészséges kis szépségek! Öröm rájuk nézni. Nagyon remélem, hogy túlélik ezt a szeles, fagyos cudar világot s ha megenyhül folytatják a növekedést.
Kíváncsi is vagyok, mennyit bírnak?
Ha el nem felejtem és ha épp alkalmam is lesz rá, úgy egy hét múlva elballagok feléjük. Már persze ha enyhül is addig. Ha nem, akkor később. Míg így szorongat a fagy sok jóra nem számíthatnak ők sem, én sem.
Legalább hótakarót kapnának!

2 megjegyzés:

  1. Hidegebbre gondoltam mára. Elviselhető volt. Jól esett a jó levegő. De azért szaporáztam a lépteim és jó volt haza érni a fűtött lakásba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidegebbre. Nálunk is csak -10 fokon állt a bádogba (kocsiba) zárt hőmérő. Annyi volt valamikor az éjszaka folyamán.

      Törlés