A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2017. szeptember 15., péntek

Csuka

Csuka
Lassan beindul a ragadozók szezonja. Én már fogtam csukát.
A nagy süllőfogás napján is egyet, meg utána is egyszer.
Egy kicsi híján kettest.

Ezt a csukafotót viszont, nem a Deseda parti Fekete István Látogatóközpontban az akváriumban, és nem is a Deseda tóban lőttem. Pedig hát tudom, hogy kaposváriként, és Deseda tavi horgászként, ez már szinte szűkebb hazám, Somogyországgal szembeni, kisebb mértékű nemzetárulással egyenlő.
Majd rehabilitálnak egyszer. Talán. A fotó a Szarvas-látogatóközpontban készült.
( Ui.: A buborékfüggöny mögött a test nem a csukáé. Az egy ponty. A csuka leskelődik a függöny mögül, közben elúszott egy másik akváriumlakó. Csak bátorkodom, mert zavaró lehet a halakat kevésbé ismerőknek. )

2 megjegyzés:

  1. jót nevettem. remélem, rehabilitálnak majd tényleg. az élő Körösben én is láttam ilyet, nem egyszer (a csukát lesben) bár én nem horgászom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor jó! Ha nevettél akkor nem lett túl rossz! A rehabilitálás még várat magára. :) Az élő természetben kilesni még szebb látvány és nagyságrendekkel nagyobb élmény.
      Egy alkalommal a rejtőzködő csuka orra előtt vagy tíz percig mozgattam a műcsalit. Mintha ott sem lett volna!
      Mellesleg én horgászként is imádom. Igazi harcos, nagy küzdő. Szép látvány és nagy élmény amikor küzdelem közben kiveti magát a vízből és a repülő halat kell tudni megtartani a zsinór végén.

      Törlés