A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2018. március 12., hétfő

Készülődök

Elment a jég, elment a hideg, lehet készülődni a vízre szállásra, horgászatra.Szombaton (03.10.) bár nagy volt a szél, de már volt annyira enyhe az idő, hogy felkészíthettem a csónakot.

Nem sokat kellett tenni ezért, mindössze lekentem lazúrral a farészeket és kész. A műanyaggal egyenlőre nem kell foglalkozni.Délelőtt -mint hallottam- még jégzajlás volt a kikötőben, az erős déli szél benyomta a maradék jeget, de szerencsére kártétele már nem volt.

Az erős szél azért kicsit zavart a lazúrozásnál, mert bár a csónak orrát felakasztottam a stégre, de a vízen lévő fara szépen táncolt a hullámverésben. Én meg egyik kezemben a lazúros edény, másikban
az ecset, maradt egyensúlyozásra a két lábam meg a fogcsikorgatás.
Azért szerencsésen elkészült. Menetkész.
Ma pedig nekiálltam a botok tisztításának, illetve összeraktam a képen látható új cuccot. Új bot, új orsó, új zsinór.
Az kérem tisztelettel egy multiplikátoros orsó a hozzávaló bottal. Az idei szülinapos ajándékom. Az orsóval és a rávaló fonottal Pöti leányom s Szabolcs lepett meg a bottal pedig Meli mama.
Most hát nincs más dolgom, mint megtanulni pergetni multiplikátorossal. Tanácsot nincs kitől kérni, mert a Desedán én még nem láttam senki kezében. Mondják a videókon, nem egyszerű dolog dobni vele, nem egyszerű összehangolni a három féket. No de mi egyszerű? Régóta álmodoztam én a multiplikátoros szerelésről, most itt van. Nagyon szépen köszönöm!

2 megjegyzés:

  1. A lazúrozást még értem, de amit a horgászbotodról írtál...az a multi izé, szóval biztos jó lesz, ha megtanulsz vele dobni :)) használd egészséggel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Igyekszem megtanulni a trükkjeit és használom. Remélem nem csak nekem, de a halaknak is tetszik majd.

      Törlés