A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. november 27., vasárnap

Az első ...

Az első gyertya égjen ma. Mindenütt.
Lobogjon a hit lángja! Mindenkiben.
Gyertyaláng helyett küldöm ezt a képet. Mindenkinek.

Mert mindenkiben van hit, mindenütt e világban. A templomkerülőben is.
A különbség csak abban van, hogy ki s miben hisz, s mi módon, mekkora erővel?

Olyan ez a kis virág, mint egy gyertyakehely s benne a lobogó láng.
Onnét hoztam nektek, ahol az én katedrálisom. Ami mindnyájunk katedrálisa. A természetből. Vigyázni kellene erre a "lángra"!
Mert ha ezek a kis lángocskák kihunynak és a "katedrálisunk" összedől, ...
Óvjuk hát, e kis "lángokat"!
.

6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű fotó, gyönyörű gondolatok!
    Apró szeretetlángokból lesz értékes az emberi élet...
    Jó nálad járni
    Szeretettel
    Magdi

    VálaszTörlés
  2. bizony, megszívlelendő gondolatok!!!

    VálaszTörlés
  3. Igazi, szép adventi megemlékezés, bár kissé szokatlan...a virággyertya.Igazi, élő gyertya.

    VálaszTörlés
  4. Megint úgy szóltál, ahogy rendhagyó módon talán én is szóltam volna, de nekem első a saját kezem munkája. Lehet a természet jobb lenne. Köszönöm gondolataidat. Én nem írtam erről csak egy mondatot!:)

    VálaszTörlés
  5. - Igazán megtisztelsz. Én meg örülök, hogy itt jártál. :))
    - Úgy legyen! :))
    - Elismerés számomra, hogy te is így látod. :))
    - Örülök, hogy szokatlansága ellenére is elnyerte tetszésed. :))
    - Igazán örömmel olvasom, hogy te sem ellenzed a rendhagyó megemlékezést. Én most "első ..." alatt az első lángot értettem.
    A dolgainkat nem is biztos, hogy érdemes rangsorolni. Az változhat, adott pillanatban mi az előrébb való. :))

    VálaszTörlés