A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2012. január 2., hétfő

Egy kávét ..

Egy forró habos az újévre, a szép napsütésre, no és a megoldásra?
Merthogy itt van a fotón a legutóbbi
"Na és ez ....?" megoldása is.

Egy instant kávé üvegének a műanyag zárókupakját akasztottam szögre és villantottam rá a vakuval.
A villanás adta a fényudvart és a csillogását, no meg a visszatükröződést is. Ezzel a fajta kávéval most tele van az egyik áruházlánc, csak én az üvegről letéptem a műanyag fóliát a reklám elkerülése végett. Elismerem, nem volt egyszerű dolog rájönni.
Nekem is azonnal a "nagy testvér" mindent látó szeme jutott eszembe a kupakról. Mondtam is Melindának, hogy felszerelem majd valahová, csupán csak a hecc kedvéért. Mennyezetre. Persze az aranyszínű szegélyt kicsit meg kell kurtítani és esetleg átfújni más színre.

Ha már egy jó fekete, hát legyen egy jó nassolni való is. Birsalma sajt.
Még a "Dologra ..." címmel tett bejegyzéskor említettem hogy főzök birsalma sajtoz és a Rozmaring és Csokoládé blogról oroztam el a receptet.
Azóta meg adós vagyok a megmutatásával. Remek lett.
Voltak kezdeti nehézségek, mert nagyon nehezen szilárdult.
Melinda megszakértette és arra jutott, nem főzhettem elég ideig, mert amúgy követtem Annamária útmutatásait. Így aztán a birsalma sajt nem tudott Karácsonykor karriert befutni, mert még egyszer át kellett főzni.

10 megjegyzés:

  1. Jól néz ki, bár első ránézésre azt hittem, hogy grillázs. Nem baj, így sem lehet rossz.

    VálaszTörlés
  2. B.U.É.K
    Egészen érdekes dolgok történnek itt mostanság... Amúgy én is az instant kávét szeretem, jó sok tejszínhabbal a tetején:)

    VálaszTörlés
  3. Ezt soha sem gondoltam volna:) nagyszerűen álcáztad. Én egyébként a török kávét cukor nélkül részesítem előnybe.
    Valamit azért elfelejtettem, ez már a korral jár:), december 30-át.
    Még sok, sok szeretetben, megértésben együtt eltöltött boldog éveket kívánok mindkettőtöknek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Török kávét én is ittam már, szeretem, de maradok inkább a jól bevált tchibonál http://www.facebook.com/tchibomagyarorszag

      Törlés
  4. - De nem ám! Csak töményen cukros, de az íze ...! :)
    - Nálatok sem az unalom döngeti a kapukat, csak még az időd kevés lejegyezni. :))
    - Nagyon szépen köszönöm kedves Rózsa! Megkezdtük a második 33-at. Ha egészség is lesz hozzá ... :))

    VálaszTörlés
  5. Na, ezt nem találtuk volna ki soha... :)
    A kávé jöhet, a birsalmasajt is! Ez utóbbi szilveszterkor már megkóstolódott, finom volt!

    VálaszTörlés
  6. Azt hiszem életem végéig találgathattam volna, mi van a képen, de akkor sem jöttem volna rá:)
    A birsalmasajtot nagyon szeretem én is.
    Biztosan nagyon finomra sikeredett.
    Még jó, hogy Melindára mindig lehet számítani:)
    További sikeres együtt főzést kívánok nektek ebben az Újévben is!
    Baráti szeretettel ölellek benneteket
    Magdi

    VálaszTörlés
  7. mmm, kávé! Jöhet :)
    de hogy én sem jöttem volna rá a megfejtésre, az tuti!
    Nagyon boldog új évet kívánok! Legyen szebb, legyen jobb, legyen olyan, mint szeretnéd!

    VálaszTörlés
  8. Nagy testvér figyelő szeme XD Vannak akik ezt komolyan veszik, ha kirakod!!! XD
    Jó kis feladvány :) Köszi :)
    Birsalma sajt gyerekoromban volt, de nem nyerte el a tetszésemet, anyukám nem szeretett akkor sem nagyon ízesíteni... és mai napig nem nagyon enged főzni... XD Pont emiatt XD
    Kotyogóban főzött kávéra szavazok!:)
    Melinda egy áldás :)

    VálaszTörlés
  9. - Pedig még volt is a kezedben az üveg, mikor kávét készítettél nálunk. :)
    - Melindára mindig lehet számítani. Köszönöm! :)
    - Az még időbe telik azt hiszem, mire olyan lesz amilyenek én szeretném. :)
    - Hát vegyék komolyan! Már erősnek tartom a kotyogós kávét, bár természetesen illatra,ízre is aromásabb. Bizony egy áldás, nem is cserélem el! :)

    VálaszTörlés